گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی باشگاه استقلال پاسخ نامه نکونام را داد| باید تا بعد از بازی با السد بمانی رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد
سرخط خبرها

درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۳۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
  • ۲
درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد
صفر تا صد سفر نیمروزی احمد دنیامالی به مشهد که بی ارتباط با ماجرای حضور بانوان در ورزشگاه هم نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه فشرده آقای وزیر در مشهد موبه‌مو انجام می‌شود؛ از فرود در فرودگاه شهیدهاشمی‌نژاد مشهد تا تشرف به حرم مطهر رضوی، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، بازدید از اماکن ورزشی شهر و دست‌آخر رؤیت آخرین وضعیت آمادگی ورزشگاه امام‌رضا (ع) برای برگزاری دیدار بزرگ و حیثیتی ایران و قطر در چارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ لس‌‎آنجلس؛ مسئله‌ای که به زعم بسیاری از اهالی ورزش در سفر وزیر به مشهد از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌ها برخوردار بود و بسیاری همه این موضوعات را حاشیه می‌دانستند و اصل هدف این سفر را میزبانی بین‌المللی و حیثیتی مشهد از یک بازی بزرگ بیان می‌کردند.

آغاز سفر با تشرف به حرم

سفر احمد دنیامالی، وزیر ورزش‌وجوانان به مشهد، با تشرف به حرم مطهر رضوی آغاز شد. دنیامالی که پس از روی‌کارآمدن دولت جدید و رأی اعتماد مجلس به او، به‌عنوان وزیر ورزش‌وجوانان اولین‌بار به مشهد سفر می‌کرد، ترجیح داد برنامه کاری‌اش را با رفتن به پابوسی امام مهربانی‌ها آغاز کند. دنیامالی پس از زیارت به گلزار شهدای حرم مطهر و غبارروبی از آن رفت. آقای وزیر پس از این دیدار هم به همایش کشوری فرهنگ ورزش رفت و درباره ارتباط تنگاتنگ فرهنگ و حوزه ورزش سخن گفت. وزیر ورزش‌وجوانان در ادامه به دهکده المپیک ثامن‌الائمه (ع) رفت تا هم از سالن ۶ هزارنفره و روند تکمیلش که پیش‌تر مدیرکل ورزش‌وجوانان وعده بهره‌برداری از آن را تا هفته تربیت‌بدنی و بعدتر هفته دولت داده بود، دیدن کند و هم سری به زمین فوتبال آن بزند که این روز‌ها زمزمه میزبانی‌اش از بازی‌های سرخابی‌های پایتخت در لیگ‌برتر و لیگ نخبگان آسیا به گوش می‌رسد.

همایش بزرگ فرهنگی ورزش کشور در مشهد

وزیر ورزش در همایش بزرگ فرهنگی ورزش کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ورزش حوزه شوخی‌برداری نیست. باید مسائل را جدی بگیریم و به ورزشکاران توجه کنیم تا کشور را ترک نکنند. به قهرمانان پاداش‌های زیادی می‌دهیم، ولی حاضر نیستیم برای نخبگان که در المپیاد‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند، وقت بگذاریم و آنها را برجسته نشان دهیم. باید به مردم بگوییم که حوزه علم و اندیشه برای همه ما خیلی مهم است. دنیامالی با اشاره به خصوصیت مدیریتی اظهار کرد: بنده با همه رفیق هستم، ولی در کار تعارف ندارم. همه حوزه‌های ورزش باید کار را جدی بگیرند و این دستور رهبر انقلاب است که کار‌ها باید جدی گرفته شود. حوزه ما حوزه شوخی‌برداری نیست. ما در خارج از کشور پرچم ایران هستیم. وی گفت: مسائل را باید جدی بگیریم و به ورزشکارانمان توجه داشته باشیم که قهرمان ما کشور را ترک نکند. دوستان حوزه فرهنگی ما باید این موضوعات را شناسایی کنند و کمک‌حال ما باشند. تأکید می‌کنم که ادغام دو حوزه فرهنگی و قهرمانی تدبیر خوبی بوده است.

آقای وزیر در ورزشگاه شیک

دنیامالی پس از همایش فرهنگی ورزش کشور با تیم همراهش که متشکل از سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، علیرضا تاج‌فیروز مدیرکل ورزش‌وجوانان استان و اعضای هیئت‌فوتبال بود، به دهکده ورزشی ثامن‌الائمه (ع) رفت. دنیامالی از سالن ۶ هزارنفری، پیست دوچرخه‌سواری و زمین فوتبال این مجموعه دیدن کرد و پیرامون ظرفیت‌های میزبانی ورزشگاه فوتبال برای برگزاری دیدار‌های سرخابی‌ها با اطرافیان و مسئولان ورزشگاه صحبت کرد. وزیر پس از آن به ورزشگاه امام‌رضا (ع) رفت تا شاید مأموریت اصلی‌اش را انجام بدهد. نگرانی‌های ویژه جامعه ورزش کشور برای میزبانی مشهد از دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران و قطر، نگرانی وزیر ورزش هم بود و دنیامالی در بازدید از این ورزشگاه همه جوانب امر را برای این میزبانی با مسئولان مرور کرد.

حضور بانوان در بازی ایران و قطر قطعی است

سؤال جدی شهرآراورزشی از احمد دنیامالی برای میزبانی دیدار حساس ایران و قطر در چارچوب مرحله نهایی مقدمانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ حضور بانوان بود که نگرانی‌هایی را برای برگزارکنندگان این رقابت به وجود آورده بود. دنیامالی در این‌باره گفت: ظرفیت خیلی خوبی در مشهد وجود دارد. ورزشگاه‌های ثامن و امام‌رضا (ع) زیرساخت‌های خوبی در این شهر هستند. چمن هم چمن خیلی خوبی است. این یکی از بهترین استادیوم‌های حال حاضر ایران از حیث استاندارد‌های ای‌اف‌سی است. ما اینجا نور ۲ هزارو ۲۰۰ لوکس را داریم. جایگاه خیلی مرتب و استانداردی داریم و این ورزشگاه گرید بالایی دارد. امیدواریم بازی خوبی را اینجا شاهد باشیم و با برد تیم‌ملی کشورمان همراه باشد. وی افزود: شاید در بازی‌های داخلی بتوانیم کمی در حوزه حضور بانوان در ورزشگاه محدودیت‌هایی داشته باشیم، اما در بازی‌های بین‌المللی این‌طور نیست. دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در چارچوب مناطق تعریف‌شده حمایت می‌کنند. باید حرمت زنان و دختران ما با رعایت مسیر‌های اختصاصی و درنظرگرفتن همه جوانب امر حفظ شود. ما در بازی با قطر هم یک زون را پیش‌بینی کردیم که به تأیید ناظر ای‌اف‌سی هم رسیده است و بانوان حضور خواهند داشت. وزیر ورزش درباره بازی‌های سرخابی‌ها در مشهد یادآور شد: من از استانداری، فرمانداری، آستان‌قدس رضوی و مسئولان شهر مشهد سپاسگزارم که وقت گذاشتند و توانستند زمینه این را فراهم کنند تا در آینده میزبانی‌های خیلی بیشتری در مشهد داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران بااقتدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
0
1
عوامل محترم وزحمتکش روزنامه شهرارا خواهشمندیم لطفا به مسئولان بگویید که تقریبا همه مردم مشهد وحتی کشورمان به خاطر حفظ آبروی کشورمان برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس درلیگ نخبگان آسیا در خواست دارند در ورزشگاه بی نظیر امام رضا برگزار شود حتی خود آقای وزیرورزش هم باافتخار ورزشگاه امام رضا را بسیار عالی و مدرن با گرید +A فیفا توصیف کردند وقتی همه مردم حتی مسئولان ورزشی کشور باافتخار می گویند بازی‌های استقلال و پرسپولیس درلیگ نخبگان آسیا را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم چطور بعضی مسئولان فقط به بهانه ترافیک و جمعیت که کاملا قابل مدیریت است اصرار به ورزشگاه پرازمشکل و دوراز شهر ثامن دارند این چه اصراری شما دارید اقایان مسئولان ما مردم مشهد فقط حرص می خوریم و حسرت می کشیم آقایان مسئولان شما اختیار شهر مشهد رادارید اما مردم مشهد واقعا علاقه مندهستند همه بازی‌ها چه ملی وچه باشگاهی در ورزشگاه بی نظیر امام رضا برگزار شود آقایان مسئولان خراسان رضوی و مشهد به فکر آبروی شهر و کشورمان باشید به خواسته مردم عزیز توجه کنید پای وجه وآبروی شهر و کشورمان در میان است.یاامام رضا(ع)
مشهدمقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
0
1
در خواست همه مردم وحتی برخی مسئولان محترم برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه فوق العاده امام رضا مشهد که بهترین ورزشگاه کشورمان است می باشد به خواسته مردم توجه کنید پای وجه و آبروی شهرمان و کشور عزیزمان در میان است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->